zaterdag 13 februari 2010

(Gratis) Loopclinic


Yes!
Deze dame wil al tijden gaan hardlopen.
Natuurlijk omdat ik een jonge zoon heb die ik bij moet kunnen houden maar ook omdat hardlopen een sport is dat niet veel kost en je kan doen als het jou uitkomt.
Nou heb ik vorig jaar al sportschoenen gekocht maar het is er niet van gekomen.
Ik had me al voorgenomen om mee te doen met een loopcursus maar de kosten hielden me toch tegen.
En toen ineens viel er 2 weken geleden een brief van de zorgverzekering op de mat.
Een rekening dacht ik en ik maakte de brief met tegenzin open.
Maar niets bleek minder waar want Salland zorgverzekering biedt aan 50 mensen een gratis loopclinic aan. Wauw, dacht ik, dit moest zo zijn.
Gelijk opgegeven en gisteren kreeg ik een mailtje dat ik mee mocht doen!
Echt geweldig... ware het niet dat de eerste les a.s. zaterdag al begint en ik niet vrolijk word als ik naar buiten kijk.
Ik hoop alleen dat ik de rest een beetje bij kan houden want mijn conditie is op z'n zachts gezegd niet al te best. Dit wordt zeker vervolgd!

Geen opmerkingen: