woensdag 7 april 2010

Lentekriebels

Ik weet niet hoe jullie erover denken maar het gaat de goede kant op.
Ik zit heerlijk in de tuin te genieten van de zon en ik hoor aan alle kanten gelach en kinderpraat.
De lente is eindelijk in het land! Laat die zon maar branden!!! maar nu nog niet TE actief want ik moet nog lijnen ;-)

En eigenlijk mag dit blog ook wel eens aangepakt, vrolijker, lenteachtiger.  Ik heb al wel bij templates rondgekeken om er een blog met 3 kolommen van te maken maar ik ben bang dat ik wat fout doe en alles weg is. Ik beloof dat er een vrolijkere update komt.... maar ik beloof niet dat dit snel gebeurd. ;-)

Geniet allemaal van deze prachtige dag want morgen is het alweer voorbij.  :-(

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Oeps, nee toch, morgen geen zon?

sillie zei

oh heerlijk weer is het he??
hier is het schoolvoetbal weer begonnen eindelijk eens geen regen tijdens dat gebeuren :-)
k ga gauw weer buiten frisse luchten snuiven ;-)

Sjaantje zei

Heerlijk weer gewoon :-) En ik ben benieuwd naar je nieuwe template. Lijkt moeilijker dan het is hoor. En je bent niet zomaar alles kwijt ;-)