dinsdag 23 maart 2010

Grote potjedag.


Vandaag is het grote potjedag.
En nee,nou bedoel ik niet dat ik een pot soep heb gekocht en op heb gewarmd.
Ik heb het over een pot waar je in plast en nog specifieker die van mijn zoon.
Waar de pot tot gisteren in de hoek bleef staan en enkel werd gebruikt om zijn dieren op te laten plassen (inclusief bijbehorend pssss geluid) werd hij vandaag ineens gebruikt. En niet zo maar gebruikt maar wel liefs 9x!
Wij hebben vandaag dus 9x gedanst, 9x pot leeggegooid, 9x plasje dag gezegd en 9x pot omgespoeld. Hard werk voor deze mama hoor.
Knap dat zo'n klein kereltje (van nog net geen 22 maand) het van de 1 op de andere dag lijkt te begrijpen. Stiekem kijk ik alweer met weemoed naar de stapeltjes luiers op zijn kamer want het duurt niet lang meer en dan is er weer een mijlpaal bereikt en een hoofdstuk afgesloten.

2 opmerkingen:

sillie zei

hihihi zo hee dat lijkt goed te gaan!!! Nu maar hopen dat de kleine het volhoudt en dan kun je inderdaad de luiers de deur uit doen :-)
Een echte mijlpaal!

Anoniem zei

Wat is hij toch een geweldige kleine man. Ik ben ontzettend trots op hem!
C.