maandag 29 maart 2010

Hier word ik nou echt vrolijk van

Eindelijk is het bijna Pasen!
Nou zegt het feest mij niet veel maar alles er om heen is zo zoetjes van kleur dat ik er helemaal vrolijk van word!
Ik krijg er ook echt zo'n lente gevoel van.
Mijn paastakken staan al weer zoals jullie kunnen zien (helaas is de foto wat overbelicht) met allemaal vrolijk gekleurde eieren, hazen en kuikens erin.
En mochten jullie het je afvragen; ja, ik heb idd zo'n fel blauwe muur in de huiskamer.  ;-)
Ik vraag me trouwens af of mijn zoontje van 22 maanden al de leeftijd heeft om eieren te zoeken. Wat denken jullie, zal hij het al begrijpen?

2 opmerkingen:

Sjaantje zei

Als hij een eitje heeft gevonden en heeft opgesmikkeld denk ik dat hij daarna heel graag de rest gaat zoeken ;-) Mooie paastak trouwens begint hij nou helemaal uit te lopen??

lieveke zei

Ik zal hem wat eitjes laten zoeken. Ben benieuwd hoe hij eieren zoeken vind.
De paastak is eigenlijk een toverhazelaar vandaar het uitlopen. ;-)